ponedeljek, 15. oktober 2007

Gačanovičevi škornji

Zadnjič sem celo večnost čakala na bus pred Konzorcijem in moj pogled je pritegnilo neko bleščanje. Bleščanje z druge strani ceste. Gledam in gledam in ugotovim, da se nekaj sveti iz Pekove izložbe. Hm, Peko? A nima Peko nekih čevljev za starejše gospe, OK, za gospe po 40., take udobne, klasične čeveljčke? Hja, ne povsod. V prodajalni na Slovenski cesti ekskluzivno (torej samo tam) lahko kupiš tudi Gačanovičeve škornje. Bila sem predaleč, da bi pogledala ceno, ampak sem si pa kasneje ogledala katalog in rečem lahko samo eno: bruh! Primerki so edine fotke, ki sem jih našla na netu, v resnici so škornji hujši: Če se boste slučajno sprehajali tam nekje, pokukajte v izložbo. Meni se zdijo blazno cheap, primerni zgolj za kako striptizeto v Las Vegasu. Prav zanima me, koliko jih bodo dejansko prodali.

2 komentarja:

  1. uf, se strinjam, tudi meni delujejo cheap. od vseh gačanovičevih stvaritev za babe so mi samo eni čevlji izgledali potencialno nosljivi.

    OdgovoriIzbriši
  2. Me prav veseli, da ima še kdo podobno mnenje, ker sem zasledila tudi zelo pozitivne komentarje na njegovo novo kolekcijo. Brrrrr!

    OdgovoriIzbriši