sreda, 25. junij 2008

Firefox 3 release party ...

... je bil super. Čestitke organizatorjem! Zame se je začelo že malo po 15h popoldne, s check-in-om in prevzemom darilne vrečke (kaj je bilo noter, pa ne povem :P) in obvezno kavo. Ker je moralo biti poskrbljeno tudi za znanje, so v spodnjih prostorih potekala predavanja. A o predavanjih nimam kaj napisat, ker se nobenega nisem udeležila. Razlog: o odprtokodnih nevemčemuže nimam pojma, še manj mi je jasno, kaj je vtičnik :) Sem pa košček predavanja gospoda z Mozille spremljala z enim očesom, drugega gospodiča z Mozille pa z drugim. Razumela seveda nisem nič. Dejansko je bil popoldanski obisk samo podaljšek kosila in čekiranje scene. Na kavi so me fantje s 65-imi omembami Twitterja in izjavami v stilu "če ne twittaš, te ni" sprovocirali do te mere, da sem mogla, ko sem prišla domov, odpret svoj Twitter account. Ja, zdaj lahko rečem, twittam! Ampak na žalost nimam komu sledit, ker noben izmed mojih prijateljev ne twitta. Hm ... Po chill-out-u doma in obveznem downoladu Firefoxa 3 je sledil še večerni obisk. Čeprav sem v resnici poleg svojega BF poznala eno samo osebo, se je na koncu večer spremenil v enega bolj zabavnih. Bo že držalo, da se najboljše stvari zgodijo, ko jih najmanj pričakuješ. Spoznala sem kup zanimivih ljudi, katerih obrazi so še vedno sveži, imena na žalost malo manj. Vino je bilo slastno, koktejli odlični (in če vas kdo poskuša prepričat, da določen koktejl vsebuje rukolo - ne mu verjet :) V sramoto sem se spravila samo enkrat, kar je za deklico, ki samo naklada kopici ljudi, ki dejansko vedo, o čem govorijo, pravi mali uspeh. Edina težava je bila vročina - vroče je bilo tako zelo, da me je motil vsak odvečni košček na mojem telesu, vključno z lasmi. Ne predstavljam si, kako je bilo šele vroče sicer zelo lušni deklici v žabah in škornjih ... Pot domov je zamegljena, ostaja spomin na bližje srečanje z bodečim grmom, ki pa na srečo ni pustil posledic. Zbudila sem se v istem položaju, v katerem sem se vrgla na posteljo, z zatečenimi podplati in bolečimi kotički očes (kdo bi si mislil, da to lahko boli?). In ko sem zjutraj vprašanje zastavila z besedami: "A bodo fotke od eventa na webu?", mi je bilo jasno, da me je geekovski svet že na pol posrkal vase. Mama pa bi me, če bi me slišala, poslala na tečaj slovenskega jezika. Fajn je blo!
Zemanta Pixie

26 komentarjev:

  1. ce povezem vse med seboj, potem se verjetno ne motim, a ne :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Potem se je zadeva nadaljevala še v K4...

    btw: če si že na twittru in če želiš, da te kdo najde in followa in da imaš ti koga za followat, potem je dobro, če poveš ime accounta :)

    OdgovoriIzbriši
  3. @had, well done, Sherlock :)

    @zemantic dreams, ah, vem, ta Twitter, moram mu posvetit več kot tri sekunde pozornosti ... Mi je že žal, da sem morala domov ...

    OdgovoriIzbriši
  4. Hihi dobra si da se daš na takšne žure. Js bi se težko pretvarjala da me firefox in podobno blazno zanima. Bi pa z veseljem šla na kakšen blog žur, tko da ko bo kakšn pridem ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. E., nekje sem slišala, da "you have to fake it, to make it" :) ... tako da se tega držim :P

    A na Blogres pa nisi šla? Drugače pa lahko komot organiziraš eno tako blogersko druženje :P

    OdgovoriIzbriši
  6. Joj, men še zdej, ko sem brala ni blo nič jano, kaj šele, če bi bila tam. ::)))

    OdgovoriIzbriši
  7. LOL, K., naslednjič greš zraven. Veš kolko fantov je blo :D

    Torej te ni na Twitterju? :P

    OdgovoriIzbriši
  8. OK, če so bli fantje, grem naslednjič tud JAZ zreven:P ...

    OdgovoriIzbriši
  9. Skoraj sami dečkoti :D Itak, obe gresta zraven, prej bomo imele pa tečaj o vtičnikih & stuff :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Oooooooo, kadaj? Kam? Kje? A sem že prepozna? Hahaha, sam res, gremo naslednjič. Ampak zgolj zato, da se kaj naučimo. ;;)))

    OdgovoriIzbriši
  11. Se razume, učenje je na prvem mestu, predavanj se ne šprica :)

    Obljubim, da bom obvestila, ko se bo kaj dogajalo, zaenkrat nisi še nič zamusila :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Vidve se kar učita, jaz bom mežikala:P ... čeprav računalničarji so po moje dovzetni samo za virtualne mežike tipa ;).

    :P

    OdgovoriIzbriši
  13. Veš kolk jih očaraš, če navržeš nekaj računalniških modrosti. Uffff, si kar predstavljam, kako zanima je tovrstna debata. :)

    OdgovoriIzbriši
  14. dekleta :)
    http://blog.blogorola.com/2008/06/blogorola-partee-20/

    sicer ne bo tolk geek parteee :) ampak vseen bo kul

    OdgovoriIzbriši
  15. LOL! Kar naenkrat je tišina ...

    Torej, pride katera? :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Nič nismo tiho.
    4. je petek, a ne? Jaz pridem, če me ne zvlečejo na morje.
    K., greva? Čeprav za tele štancmojstre prvič slišim:) ...

    OdgovoriIzbriši
  17. Uuuuuu ... sliši se zanimivo. Gremo?

    OdgovoriIzbriši
  18. Jaz sem čist za. Da se ne bi zgrešile, si na čelo napišiva "Glista wanted":P.

    OdgovoriIzbriši
  19. vsec mi je tale odziv :)

    ena za vse, vse za eno :)

    se vidimo

    OdgovoriIzbriši
  20. Že komaj čakam ...

    @B., Teoo bo tam :P

    OdgovoriIzbriši
  21. O-ou:P ... blush:) ...

    OdgovoriIzbriši
  22. B.&K.&računalničarji? :D Haha, no ja :)

    OdgovoriIzbriši
  23. @C., dejstvo je, da so lahko punce, ki nimajo pojma o vtičnikih, zelo zabavne za take fante. Preverjeno :) Sploh pa ... bodo blogerji (in blogerke), tako da Carmen - MORAŠ prit zraven!

    OdgovoriIzbriši
  24. O, verjamem, da zna bit zanimivo za moški spol. :) Žal, delam :S Očitno se boste morale enkrat nabasat v avtobus/okupirat vlak/najeti kombi in se pripeljati do mene, ker z julijem se začnejo moji working-all-day-long dnevi :)

    OdgovoriIzbriši
  25. @ C.: Jaz se že izobražujem:P.

    OdgovoriIzbriši