sreda, 23. julij 2008

Imamo Wii!!!

Danes sem se v Muellerju olajšala za 249€. Pustila sem jih gospodični Ameli, ki je imela tako dolge nohte, da je imela težave že pri tipkanju zneska v blagajno. Pravzaprav moram preverit, da nisem zaradi tega plačala kakšnih 100 evrov preveč. Vse to za Wii. Ja, draga zabava je tole. Na vprašanje, ali je vredno, ne morem še odgovorit. Upam, da bo. Zaenkrat mi je jasno le to, da vsa opozorila o tem, kako je priporočljivo pred igranjem stvari okrog sebe umaknit, niso odveč. Moja lava lučka je namreč že poletela (in preživela). Wii sport pa je športen v pravem pomenu besede. Po treh partijah tenisa je bil moj gleženj že na pol zvit, po treh boksarskih dvobojih pa sem šla lahko samo še pod tuš - ker sem se v resnici tako spotila. Saj vem, da se Wii lahko igra tudi sede na kavču, ampak jaz se v igrice pač vživim. In hočem nasprotnika knockoutirat za vsako ceno (predstavljam si, kako zabavno je to za vse sosede - glede na to, da sem v prvem nadstropju, brez zaves, z oknom, obrnjenim na ulico :) Pa še en zaključek lahko potegnem: Wii lajša vse tegobe - prehlad je izginil v tistem trenutku, ko sem prijela v roke nunchucka. Se pride kdo igrat?
Pa še pojasnilo, če se je slučajno kdo spraševal, kje se GF potepa. Dejstvo je, da je pogostost mojih objav na blogu premosorazmerno povezana s količino prostega časa, ki je odvisna od dela. Poleg vsega je po žurkah, ki obsegajo delovnik povprečnega evropskega človeka (s tem, da se pri meni slednji začne ob 9h zvečer in konča ob 5h zjutraj), pri mojih letih za okrevanje potrebno kaj več kot eno popoldne in spanje do 16h. Glede na to, da imam jutri dela prost dan, je verjetnost za novo objavo ... ogromna. Če si pri golfu ne izpahnem rame, seveda :) In še omembne vreden podatek: moj BF ima po mnenju Wii-ja kondicije približno toliko kot 58-letni gospod, LOL!
Zemanta Pixie

12 komentarjev:

  1. wau...fajn zgleda! sam cena je pa uh :s kdaj bo kako znižanje??? :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Lahko za nas nevedneže pojasniš, kaj to sploh je? :) Čisto na kratko, kot bi razložila otroku :) Neka zadeva, s katero igraš igrice ... Mogoče podobno Playstationu? :)

    OdgovoriIzbriši
  3. @n. - Wii je zakon konzole, kjer se igrice igraš tako, da mahaš okoli :)

    In other news: GF ima motorične sposobnosti 78 letnice, ROFL!

    OdgovoriIzbriši
  4. @ts, No, no, tukaj se bomo vzdržali komentarjev na temo mojih motoričnih sposobnosti :P

    @N., pa ja, ko en Playstation, sam bolj zabavno. Fora je v tem, da je tista palčka (na slikci) občutljiva na gibanje al ne vem, kako se reče, v glavnem, ko igraš npr. boks, dejansko boksaš s tisto palčko v roki in tudi se lahko nagibaš levo in desno ... In ta palčka tudi neki vibrira in spušča zvoke, da deluje bolj resnično. Sm dodala video :)

    @I., dvomim, da bodo ceno spustili ... No, zdaj ko sem ga kupila, je ne smejo!! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Jst bi vsaj tenis raje igrala kar z loparjem v roki :)

    Drgač pa: zanimivo! :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Aha, zdaj mi je jasno. In lahko napišem - o moj bog, pa saj to je težko :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Haha, prvič vidim kaj takega. Hudo. Zgleda že tako. :) Si te kar predstavljam ... hahaha ...

    OdgovoriIzbriši
  8. @K., brez posmehovanja, lepo prosim :) Pa kaj, če se še nikoli nisem boksala in bolj zgledam, kot da se sabljam, kot pa boskam? :)

    @N., ja!! Sploh ni enostavno ...

    @ST., tenisa nimam v real life-u s kom igrat :/

    OdgovoriIzbriši
  9. Jaz tudi ne, bi ga pa :) A rentaš ti to tvojo novo zadevico? ;)

    OdgovoriIzbriši
  10. ST sprašuje, kdaj rentaš, jaz pa kdaj povabiš na partijo:P?

    Pismo, zdej se lahko pohvališ, kaj vse maš doma - boks ring, teniško in golf igrišče ... pfffff:P ...

    OdgovoriIzbriši
  11. Ja in kmalu bom imela doma še teniški komolec. Đizs, roke res bolijo ...

    @ ST. & B., zaenkrat še ne rentam :) Lahko pa se dogovorimo za kako menjavo (npr. mize Bonny :P) ali pa blogersko tekmovanje ... :D

    OdgovoriIzbriši
  12. hmmm, vedno bolj me mika tale stvar ;)

    OdgovoriIzbriši