ponedeljek, 7. julij 2008

Inventura.

Danes mineva točno 7 mesecev in 2 dni od sestavljanja decembrskega seznama želja. In zdaj je torej napočil čas, da malo pokukamo nazaj in pogledamo, kako uspešno so dobri možje opravili svoje delo ...
Pa gremo kar po vrsti: 1. Benettonov dežnik (ni svetlo zelen, ampak roza z rožicami in ni bil 10€, ampak 12. Ni ga prinesel niti Miklavž niti Božiček in niti Dedek Mraz, ampak kar BF.) 2. nove rjuhe (so sicer pisane, vendar ne tako mehke, kot bi si želela. Važno, da so lepe :) Prinesla sem jih sama.) 3. gin (je prinesel tisti Dedek Mraz, ki bere blog. To pa pomeni, da ga je že zdavnaj zmanjkalo, jaz pa sem medtem postala fan gin-tonica :) 4. povratna letalska karta v New York ali Berlin (sicer ni povratna, ker vmes sledi še obisk Barcelone, ampak karta za Berlin pa je. Oujeeeee!!!) 5. katerikoli del smučarske opreme (je odpadel, zato slikce ne bo. No, upadlo je tudi zanimanje za zimske športe ...) 6. nov planer (je čakal pod smrekico. Slikce ne bo, ker ne vem, kje se nahaja :) 7. parfum Hugo Boss Deep red (je že na pol prazen, zato bo treba kmalu po novega :) Zaključek: v obdobju pol leta ter s ščepcem moje pomoči so fantje poskrbeli za izpolnitev skoraj vseh želja (pustimo smučarsko opremo, ker to itak ni IN :). Očitno je že čas za sestavo novega seznama!!

9 komentarjev:

  1. Včasih bi ti kar prav prišel še en poletni dedek Mraz, kaj? :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Pa spomladanski in jesenski, pa Miklavž ob vstopu v šolo in Božiček za vsak obisk ortodonta ... oh, what a wonderful world this could be:P ...

    Dežnik je itak čist hud:P.

    OdgovoriIzbriši
  3. Pa kje najdeš vse te dobre može? Dej jim še moj naslov. ;;))

    OdgovoriIzbriši
  4. Pomladni, poletni, jesenski, mesečni, tedenski, dnevni ... nobenga se ne bi branila :P

    @K., pšššššt, namesto, da bi prinesli vse decembra, nosijo pol leta. Medtem ko so drugi inventuro delali 2. januarja, je morala moja počakat do poletja ... :) Zamenjam moje za tvoje :P

    OdgovoriIzbriši
  5. Posteljnina iz Ikee, kajne? :P

    Lep dežnik ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Seveda, Ikea roxx :D

    Dežnik pa bolj pocukran ne bi mogu bit :D Ampak v takih gnilih dneh je pa kr prav, da je malo kiči-kiči. Me boste vsaj opazle :P

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja, Ikea je že kul, ampak posteljnina, sploh tista poceni, pa je tako-tako. Bolj trda :) Ampak jaz sem zaenkrat še nezahtevna in imam polno posteljnine od tam ... za valjat je kul :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Oh ja, res je :) Ampak je problem, ko ti podarijo odejo take velikosti, da posteljnine nikakor ne moreš najt ... in je tista v Ikei po merah še najbolj blizu. Sam pr meni je tista, ki je bila bolj poceni, bolj prijetna od tiste dražje, ki ful špika :)

    OdgovoriIzbriši
  9. U-u-u-u-u, najbolj kičast dežnik sem vidla v H&M-u. Rumen z zlatim odtenkom. Tolk kičast, da ga morm it kupit:).

    OdgovoriIzbriši