torek, 2. september 2008

Dan za v zgodovino ...

... je 2. september 2008, ko je GF dobila delovno knjižico! Pri tem seveda ni šlo brez povišanega srčnega utripa z moje strani. Ko sem na Upravni enoti pridno čakala, da pridem na vrsto, me je zelo breobzirno in nesramno v stilu "jazsemstarainbogainničnevem" prehitela starka z berglo. Če ne bi gospa imela 100 let in bi me bilo strah, da jo kap ali pa da me z berglo po glavi, prisežem, da bi bi ji ****** *****. Ampak s tem še ni bilo konec zapletov. Včasih se mi je zdelo, da s tem, ko omenjajo funkcionalno nepismenost Slovencev, pretiravajo. Obrazec z navodili pač zna izpolnit vsak, ki ima IQ višji kot številko noge. Ampak znanstveno dokazano temu ni tako. Ugotovila sem, da tudi sama sodim med funkcionalno nepismene državljane. Med izpolnjevanjem petih polj sem namreč gospo za okencem trikrat vprašala za dodatna navodila. In bila pri tem hvaležna, da se prijavljam kot gimnazijski maturant in ne kot univerzitetni diplomiran nekaj :) No, najbrž to predstavlja še en dodaten znak, da se staram. Kot da večje število kg, izrazito manjše število žurov in podaljšanje prebolevanja mačka iz nekaj ur na nekaj dni ni dovolj. No, zdaj je uradno potrjeno, da se poslavljam od študentskega življenja. Čeprav pogodba z moje strani še vedno ni podpisana (direktor jo je podpisal, še preden sva njegov odhod proslavljala 16 ur - kasneje bi se gotovo premislil :) - mogoče upam, da se nekega dne zbudim iz nočne more in imam spet 19 let. Hkrati pa še vedno obstaja možnost, da ne naredim zdravniškega pregleda ali pa letalo strmoglavi nekje nad Ženevskim jezerom ali Sredozemskim morjem (LOL, dvomim, da bomo nad tem sploh leteli, ampak kdo ve :) in se tako "strašno resnemu in odgovornemu" (citiram K. :) delu življenja izognem. Nepoznavalec bi iz napisanega lahko s precejšnjo statistično verjetnostjo zaključil, da se staram. Ampak kdor me vsaj malo pozna, bo vedel, da se bistveno ne bo spremenilo nič. Še vedno bom furala last-minute lajf stajl (račun za mobitel ni plačan in v službi moram oddat ure za junij, julij in avgust :), gospodinjska opravila mi ne bodo nič bolj pristajala, še vedno bom nestrpno čakala vsak nov del One tree hilla, žurke pa se bodo s tedenskih terminov preselile na vikende. In že komaj čakam, da se v ta moj "urnik" preselijo tudi vsi moji bližnji.
Nujno, ampak res nujno pa moram omenit naprednost Filofaxa, ki v 21. stoletju (za pozabljivce, piše se leto 2008!) kljub elektronskemu indeksu zahteva vpis vseh ocen v navaden indeks. Ko grem naslednjič na fax - bila sem včeraj in danes, moram pa it še jutri, pojutrišnjem in v ponedeljek - bom s seboj vzela gosje pero in črnilo, da bom bolj v njihovem stilu. Pfujjebemti!

19 komentarjev:

  1. "jazsemstarainbogainničnevem" - hah :D ... Poznamo take ja :).

    Glede staranja - si že sama ugotovila kako in kaj, tako da sploh nimam pripomb:), se pa tudi sama hudujem nad telimi podpisi v indeksu... "Veš, filofaks je fakulteta s tradicijo!" - bodo rekli (redki) zagovorniki :)).

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaz grem tudi ju3 zjutraj na FF - pocukaj me za rokav, če me vidiš ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. PS: Čestitke za delovno knjižico :D

    Mene so zaenkrat indeks in napotnice dovolj ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. LOL, gosje pero! Jz če bom šla tole jesen tkole naprej, mi tud svinčnika ne bo treba nest na FF:P.

    Čestitke tudi z moje strani, raziskovalka:P, bejž hitr podpisat, da si šef res ne bo premislil:P.

    P. S.: To je zdej tko, k takrat, k ta prvi "od družbe" dobi vozniški izpit. OK, ne boš vozila, boš pa plačevala nam, ubogim študentom:P ...

    OdgovoriIzbriši
  5. @V., tradicija, ja, LOL. A sem že povedala, da sem mogla dispozicijo za diplomo sprintat, IZREZAT in nato PRILEPIT NA KARTON?! Leta 2008 :D

    @A., bom, če te le vidim. Saj zdaj bi mogla počasi že it :P Hvala za čestitke, ampak z veseljem menjam za status študenta :_)

    @B., deeeej v drugo! No, saj sm se jz tudi zmeri borila za pogoje septembra :) In nehi me spominjat na to, kam bodo šli moji € :P Od 1. oktobra naprej se zavzemam za ukinitev bonov in študentskega dela, ukinitev absolventa itd. :):):):)

    OdgovoriIzbriši
  6. Čestitke še z moje strani in ja, tud jst čakam na povabilo na pijačo v čast (oz. iz) prve plače! :P

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja, sej vem, taka si! Čez leto (dve ali tri) nas boš oštevala in se zgražala, ko si bomo vse močno želele podaljšat absolventa:P ...

    OdgovoriIzbriši
  8. Čestitke!

    Škoda, ker prej ne javiš, kdaj se boš sprehajala po faksu. Sem bila danes tam, bi ti lahko malo pojamrala. :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Zdaj zgleda, kot da sm to napisala, da bi prejemala čestitke. NOT! Pričakovala sem več sočustvovanja z vaše strani kot čestitk :P

    @A., iskala sem te, ampak nism te našla :)

    @ST., na prvo plačo bom pa še čakala!

    @B. Itak! In niti na pamet mi ne bo prišlo, da bi vam "posodila" mojo ganljivo prošnjo za podaljšanje abs. :D

    @M. joj, saj sem cel urnik napisala :) A boš jutri okrog osmih zju3 tudi? Ena kava bi bila super!!

    OdgovoriIzbriši
  10. Nein. :/ Zdaj me ne bo do 15. Bova na vezi. ;)

    OdgovoriIzbriši
  11. jst te čist razumem: men je blo tut totalno grozno dobit tole delavno knjižico. pa ko bi bila vsaj spodobna ("lepa" bi napisala le, če bi bila utopist)! :) glede žurov morem pa priznat, da je termin še vedno medtedenski, ker med vikendi so sami mladiči (a.k.a. srednješolci) zunej. in za to smo pa res prestari :D

    OdgovoriIzbriši
  12. waaaw! čestitam. zdej pa delat! :) ;)

    one tree hill pa itak zmaga. vedno. no, chad v bistvu.
    :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Glista, saj bomo počakali na prvo plačo... nič bat! :P

    Z mojo redno zaposlitvijo in skupno selitvijo v dvoje se je moje 'žuranje' skrčilo ne na vikende, ampka na 1x/leto! :P

    OdgovoriIzbriši
  14. Hej!
    Moje sožalje torej;) Ampak verjamem, da se boš še kr neki časa počutila kot študentka in tut počenjala stvari ki jih študenti-in mam občutek, da te bodo tele tvoje prijateljice še kako spodbujale pri tem;)
    P.S.: Imaš komentar pod postom Kako hoditi v visokih petah;)

    OdgovoriIzbriši
  15. @sasha, zbiram podatke za odgovor (knjigo sem si namreč sposodila od kolegice), ti sporočim asap :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Hajlihajlo:D
    Sem šla danes v Vale Novak...jim jih je zmanjkal, ampak mi lahko naročijo. Sam še nisem potrdila naročila, zaenkrat me bojo sam o ceni obvestil(mnde okol 14EUR)...pomoje jo bom vzela. Čist si mi nazaj lušte po tej knjigi obudila;)
    Sej se jo splača kupit, ne?

    OdgovoriIzbriši
  17. Da ne boš rekla, da te ne seznanjam z zanimivimi produkti. :P

    http://www.virtualshoemuseum.com/vsm/index.php

    :)

    OdgovoriIzbriši
  18. Hehe,vse "zeleno" sadje mora še dozoreti,preden ga pojemo...:):):)

    OdgovoriIzbriši