torek, 30. september 2008

Sestavljam se!

Ha, pa sem spet tu! :)
Javljam se na kratko, ker še vedno sestavljam dele telesa, predvsem pa koleščka v glavi. 14 dnevni dopust je minil en dva tri in v nedeljo sem bila že spet v megleni Ljubljani. V ponedeljek pa že v službi brez gretja in z nepitno vodo, ki smrdi po nafti. Kar je še en razlog več za popotovalno depresijo. Ampak mi se ne damo! Še slabih deset dni, da pod preprogo pometemo glavni del diplome, potem pa se zame začnejo počitnice - počitnice v smislu tega, da so vsi večeri in vikendi prosti, brez pisanja diplome ali dela za dodatne €. Trenutno se iztekajo še zadnje ure študentskega življenja (še 118 minutk :P), jutri pa me čaka prvi delovni dan. Zaradi tega se počutim predvsem staro :/ Še posebej, ko sem prodajalko komaj prepričala, da mi namesto študentske mesečne nalepke proda običajno, za občane, ali z drugim imenom delavsko. Fuj! V prihodnjih dneh sledi fotopisni opis Berlina in Barcelone, vtisi se namreč zbirajo, slikce sortirajo. Bilo je super, upam, da ste mi zavidali in me pogrešali :P Tokrat pa le za pokušino - dimniki na vrhu Gaudijeve Case Batllo. PS. V zadnjih dveh dneh sem prebrala vse vaše poste (priznam, komentarje sem preskočila), tako da sem na tekočem z dogajanjem :):) Dokaz: Evie, vse naj naj naaaj!!

11 komentarjev:

  1. Ooooooo, smo te pogrešali. No, jaz sem te vsekakor. :)

    Sem se že ustrašla, da so te ugrabili kakšni nori turisti ... da, da ... si padla s kakega muzeja al pa da se maš tolk fino, da sploh ne prideš nazaj ... ::))) Hec.

    Kakšen je prvi delovni dan? Gospa? Zdej nisi več študentka, se te kar mal bojim ... :::)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala Glistica ;)
    Držimo tačke za diplomo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Hehe, torej nisem edina od nas blogerjev, ki sem brez statusa od danes pa tja do naslednjega oktobra :)

    Ti pa dobrodošla nazaj, sem te hotela kar s seznama črtat k ni blo ne duha ne sluha o tebi ... ;) citiram Katjo: "Hec." :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Dobrodošlaaaa! Čakamo na foto material :D

    PS: Kolk sem ti 'fouš'! Jst že 3 leta nisem bila v Španiji! :))) Aja, ni hec! LOL! ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja hvala lepa :)

    @K., gospa?!?!? :):) Prvi dan je bil zeeeelo dolgočasen, potem je bilo pa vsak dan več dela. Pfuj! :)

    @E., drži drugi petek zjutraj :)

    @BG., brisanje s seznama se kaznuje :) Ja, sam da bom jz brez statusa za zmeri :(:(

    @N. in B., lepo, da ste tuki :P

    @ST., fotomaterial bo bo :) Jz grem očitno na vsakih 7 let :/

    @S., a knjigo si že dobila? Upam, da si mojo neodzivnost razumela kot ja :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Glistica, kdaj in kje maš zagovor? Ti lahko pridemo ploskat, hehe. ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Hehe, nisem vedla, kaj naj bi pomenlo, ampak me je takaltak premamilo!:)
    Jo pa še vedno čakam:/

    OdgovoriIzbriši
  8. Meni si včeraj delovala že čisto sestavljeno:P ...

    OdgovoriIzbriši