sreda, 28. januar 2009

Bodice.

Joj! Glede na to, da letos pišem še bolj poredko kot lani (pa niti lani nisem bila noben zgled pridnosti), se bom iskreno začudila, če bo kdo še vztrajal in z namenom kliknil na moj blog. No, mogoče bo pa koga le zaneslo. Po naključju :) Ne morem se izgovarjat na to, da nimam časa, ker ga imam. Niti na to, da sem utrujena, ker resnici na ljubo recesija (najbolj osovražena beseda leta) že kaže svoj grd obraz. V resnici je večina mojega blogerskega časa namenjena tistemu drugemu blogu. Ko pa se že enkrat odločim, da bom tudi tule kaj napisala, me pa kdo prehiti in piše natanko o isti zadevi, kot bi pisala jaz. Pa naj bo o želji po zdravem življenju, nostalgiji po mladih letih, razprodajah, prvih gubah, Ikei, izgubljenih očalih, sovraštvu do osemurnega delovnika, raznih strahovih, zimskih radostih in podobno.

Da, da, preberem vse in še več.

Ampak o čem bi pa danes govorili?

Nekaj me je zbodlo. Tako močno, da moram o tem javno spregovoriti.
In sicer: komu je namenjen velikanski plakat Filozofske fakultete, ki oglašuje podelitev diplom svojim študentom?

A menijo, da bo 13-letni mulček za svoje lastno veselje prišel na ogled prireditve? Bo mogoče študentko medicine zanimala podelitev diplom prevajalcem? Bo mlada mamica svoja dva predšolska otroka namesto na lutkovno predstavo peljala v Cankarjev dom? Ali pa bo mogoče društvo upokojencev za svoje člane organiziralo izlet na prireditev, da bodo stari dedci cedili sline nad pomanjkljivo oblečenimi študentkami?

Noben pameten odgovor mi ne pade na misel. Mi je pa zato kristalno jasno, zakaj je cena vstopnice takšna, kot je. Oglaševanje, Neisha, pa verjetno bi se še kaj našlo. Seveda je nesmiselno pomisliti na to, da starši za prireditev ne bi plačali kakršnekoli cene. Prav tako bi tudi babica in dedek rada ponosno opazovala svojega vnuka, kako prejema diplomo. Zato nikomur ni težko odškrniti 15 evrov za vstopnico. Ampak hitro seštevanje nam pove - diplomantov je na prvi pogled najmanj 200. Če pri vsakem diplomantu vstopnico kupita dve osebi, znese to 400 vstopnic ali natančneje 6000 €. A se samo meni to zdi ... ogromno?

4 komentarji:

  1. haha...sam to pa res prvič slišim..oglas za podelitev diplom? kr neki.... :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Kje pa piše, da ne smeš pisat o temah, ki so že drugje napisane?? Meni se včasih zdi, da se že na svojem blogu ponavljam... ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. @Laura, verjamem, da prvič slišiš, ker je tako "kr neki" :):)

    @ST., hehe, sej vem, da bi rada, da pišem o mojih gubah, da bi se malo boljše počutla :D Ne, saj ni fora v tem, da ne bi pisala o tem, kar pišejo drugi, ampak včasih se mi zdi, da mi kdo kar misli krade :P

    OdgovoriIzbriši
  4. o istem sem se jst sprasevala (nc bat, ne pisno :)), nisem pa vedla, da se prav prodaja te vstopnice! pri nas se lepo gre na univerzo, se vse v pol ure konca, pol nazdravi in siba dalje.

    OdgovoriIzbriši