sreda, 7. januar 2009

Še malo o praznikih ...

... ki se zdijo oddaljeni celo večnost, pa čeprav je šele tretji delovni dan. Fuj in fej. Kljub temu da sem med prazniki delala (prostovoljno, saj drobtinice dopustniških dni šparam za kakšno potovanje), je bilo vzdušje že od sredine decembra naprej praznično. Tako da so zame prazniki trajali kar precej dlje. Zdaj pa se je treba postavit nazaj v stare tirnice. Vstajanje zgodaj zjutraj, nič več poležavanja na kavču, na dan ostane časa le za eno kavo, za ogled ene serije namesto treh filmov. Ampak prebili se bomo tudi skozi te depresivne dni ...
V bistvu pa ta objava skriva en globji pomen. Tekom praznikov sem prejela (kot vsi) precejšnje število voščil preko SMS sporočil in elektronske pošte, pri čemer definitvno zmaga Bubbles (hvala!!), ki v podobi Božička izvede vrhunsko špago :) Ampak le eno samcato voščilnico pa sem prejela po navadni pošti. No, priznam, da sem jo malo izsilila, pošiljatelju pa manjka še en korak do Sherlocka, saj sem mu morala napisati tudi naslov, ampak vseeno je bilo to eno veliko presenečenje. Hvala Bonny za voščilnico, ki je supermega lepa in seveda home-made (a lahko za drugo leto ukradem idejo?). Celo tako sem se je razveselila, da sem si prisegla, da bom naslednje leto tudi sama izdelala novoletne voščilnice in jih poslala po stari navadni pošti (naj me nekdo spomni na to enkrat novembra :). Doma namreč za to še vedno skrbi preostali ženski del družine, ki je za ta opravila definitivno bolj nadarjen.

Skratka, ob imenu Bonny se vedno spomnim na spodnjo pesmico, zato si jo pojte tudi vi :)



Jaz pa grem gledat moje nadaljevanke in zbirat moči za preživetje naslednji dveh delovnih dni.

PS. Prisežem, da bom znorela, če mi Blogger ne začne delat odstavkov TAKOJ ZDAJ!!!! A se samo meni to dogaja?

8 komentarjev:

  1. :))
    Si v plusu za eno voščilnico po navadni pošti in tudi prek maila. Vsaj elefonske sem dobila ...pa kakšno v živo. :) Jaz če že delam voščilnice, jih zapakiram poleg darila, posamično jih pa ne pošiljam naokoli. Mogoče nekoč ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ooo, še dobro, sm pa bla zihr, da sm jz tko čudna, da mi noben ne pošlje voščilnice po pošti :):):) Jih pa doma dobimo kr dosti, ampak te so tiste družinske, teh ne štejem zravn. Po mailu pa kr prihajajo zadnaj leta ...

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaz pa jih letos prvič po stotih letis nisem pošiljala po pošti, sploh jih nisem delala ... :S

    Vpliv leta 2008, ki je bilo že tako neproduktivno, I guess :)

    Srečno:*

    OdgovoriIzbriši
  4. klanjam se :)
    drugač pa vsako leto dobim vsaj 2 papirnati voščilnici od istih od+seb in vsako leto se potem sekiram, ker mi za tiste "sfali" časa :)

    OdgovoriIzbriši
  5. aja, pa meni tut dostkran noče v redu odstavkov delat! kr neki!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. @BM, srečno tudi tebi:* Škoda, ker jih nisi delala, meni je to ful fajn. Jih dobit, ne delat. Le glej, da ne boš zanemarila tradicije :):):)

    @Bu., plesoč (al plešoč??) mehurčkast Božiček je bil ful hecn :D Pa sej po moje tisti, ki pošilja voščilnice, jih ne pošilja zato, da bi dobil kaj nazaj. Vsaj upam, da ne :):):):)

    Blogger sux!

    OdgovoriIzbriši
  7. :D, nč bat, men je bila samo dobra fora :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja to leto jih bom zihr, ker sem si zdej vzela pavzo, lenoba lena :S Bom jst po Sherlockovo naslov dobila od Bonny, hehe :)))

    OdgovoriIzbriši