ponedeljek, 29. december 2008

Adijo!

Baje se spodobi, da se ob koncu leta naredi načrte za naslednje leto. Tega ne bom počela. Že zato, ker nočem delat nečesa, poleg tega se takih načrtov skoraj nikoli ne držim(o), predvsem pa tega ne bom počela zato, ker mislim, da je vsak dan priložnost za nov začetek in res ne vidim potrebe po tem, da bi čakala na 1. januar, da pričnem spreminjat določene stvari. Bom pa naredila osebni pregled leta 2008, zgolj zato, ker imam po eni strani občutek, da je bilo leto bedno, po drugi strani pa me objektivna dejstva skušajo prepričat v to, da vseeno ni bilo tako zelo ... slabo.

1. Diplomirala sem. Tega nimam za nek dosežek, ker ... v bistvu nikoli nisem dvomila, da bom. Je pa zadeva, ki me je morila in pritiskala veliko večino leta, dokler ni končno nekega lepega dne (ok, dan ni bil najlepši, ker je bilo mraz za umret) prišel konec. In čeprav sem bila še nekaj dni po tem pripravljena stavit karkoli, da me katerikoli faks ne vidi nikdar več, me vedno bolj mika misel, da bi se izobraževala dalje. Toliko o zarečenem kruhu. No, še vedno pa trdno stojim za tem, da se bom Filofaxa izogibala v velikem krogu.

2. Dobila sem svojo prvo službo. In prvo plačo. Kar ni nekaj, na kar sem ponosna, predvsem zato, ker nisem zadovoljna. Ne s službo, ne s plačo. Za kar sem si pa čisto sama kriva in se zato posledično ne smem pritoževati. Kljub temu sem ujela zadnje trenutke in sem ponosna lastnica delovne knjižice, ki jo s četrtkom namreč ukinjajo. Juhu! To je v zameno za to, da so leto pred tem, ko bi postala pionirček, le-te ukinili.

3. Malo sem štela in ugotovila, da sem bila letos samo v 5 tujih državah. Kar vključuje tudi šoping obiske v Italiji in Avstriji ter 4 dni kopanja na hrvaških otokih. In samo v eni državi sem bila prvič. Slabo, zelo slabo. Za naslednje leto načrtujem spremembe na tem področju.

4. Tudi žurk je bilo letos bistveno manj kot prejšnja leta (staram se zelo očitno), so bile pa te zato toliko bolj kvalitetne.

5. Imam Wii!

6. V kinu sem bila samo enkrat - gledala sem Batmana. Čeprav sem letos pogledala kar precej filmov. Ni mi pa uspelo uresničit načrta, da pred Oskarji pogledam glavne favorite ... Meet Dave je najslabši film vseh časov.

7. Še vedno nimam nobenih čevljev s peto. Imam pa zato veliko kril. In celo eno oblekico. Imagine that!

8. Imam dva bloga. Ki ju zanemarjam :)

9. Spoznala sem kar lepo število blogerjev, no, predvsem blogerk. Zelo uspešno leto torej!

10. Napisala sem en sam samcat članek, ki pa je postal najbolj bran članek meseca. Yup, I'm proud.

11. Na živce mi gre vedno več ljudi in pri njih me motijo predvsem lastnosti, ki jih opažam na sebi.

12. Kot na primer to, da uporabljam vedno več angleških izrazov. In to ne samo pri pisanju, ampak tudi ko govorim. Sovražim to.

13. Menjala sem tri frizure - od čelade, do paža in frizure v nedifiniranem stanju. Menjala tudi nekaj odtenkov rjave barve.

14. Smučala nikoli. Rolala nikoli. Tekla pa. Nekajkrat. Lahko bi večkrat, ampak imam plemenit izgovor.

15. Moje zdravstveno stanje je tako-tako. Ko sem po mnogo letih iz zdravniškega pregleda prišla brez ugotovljenih težav z ledvicami, sem dobila napotnico za kardiologa. Hm.

16. Odpravljene težave z ledvicami so verjetno posledica tega, da spijem približno 28x več tekočine kot leto nazaj. Približno 2 litra vode na dan. Res sem pridna.

17. Nimam nobene nove domače živali, sem pa zato uspešno vzgojila orhidejo, ki ima novo steblo, dva cveta in štiri popke.

18. To je pa res dosežek :)

19. Na žalost sem obsedena sem s FB :(

20. Preselila sem (sva) se. V sosednjo ulico, iz četrtega štuka v prvega. Le kako, da zdaj nikoli ne pozabim, dežnika, mesečne, denarnice ...???

Upam, da bo 2009 še lepše in še boljše. Še bolj produktivno, ustvarjalno in zabavno, polno dogodivščin, simpatičnih zapletov in srečnih razpletov. Vsem želim, da bi na Silvestrovo uživali in da se 1. januarja ne bi zbudili z glavobolom in luknjami v spominu. Da bi še naprej pridno pisali svoje bloge in brali tuje, pridno komentirali in konstruktivno kritizirali. Želim vam (in sebi) ljubezni, sladkarij, zdravja, daril, sreče, znanja, denarja, presenečenj in upam, da boste tudi naslednje leto z mano. Vi se mene zagotovo ne boste kar tako znebili! Srečno!***

Enhanced by Zemanta

6 komentarjev:

  1. takle pregled pa ni slab. bi se lahko tud js mal potrudla. :):)
    mogoče bom pa res... ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Si bila pridna, ni kaj :) Srečno še naprej, glista!

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni nikoli ne bo jasno, zakaj je pred prvim januarjem treba dezinfekticirat stanovanje z obsedenim pospravljanjem?! Da je potem vstop v novo leto lepši? (na to sem se spomnila, ko sem brala tvoje mnenje o novoletnih odločitvah :) - torej zakaj naj bi bil prvi januar nujno pogojen z nečim? Ah... Bluzim:) - danes že cel dan...)

    Tile pregledi so super... Ampak mene običajnoi znervirajo, če moram kaj v tej smeri napisat, ker bi vse skupaj najraje stlačila v en stavek.

    In wii.ja imaš??? Zakon :)

    OdgovoriIzbriši
  4. upam, da se boš nad točko 8 resno zamislila :P

    OdgovoriIzbriši
  5. @L., no, ti si povzela v enem stavku :P

    @N., lahko bi bila še bolj pridna :)

    @V., ja, se popolnoma strinjam s tabo. Zato pa moje stanovanje NI čisto in NI pospravljeno :P Wii je superkul, vabljena na tenis :)

    @Bu., packa :) Čeprav sem se bala, da se nanaša na točko o žurih ... :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Tudi jaz se raje ozrem nazaj, kot naprej in letos se je prav fino ozreti nazaj. Drugače pa srečno tudi tebi.

    OdgovoriIzbriši