sobota, 13. december 2008

In najlepša v deželi je ...

Če sem lani (nov template je pokvaril vse postavitve :) pred dejanskim izborom za Miss sveta utegnila natančno "pregledat" vse kandidatke in izpostavit tudi tiste, ki so se mi zdele najmanj primerne, bom letos predstavila le moje favoritke (čeprav bi tudi nefavoritke brez težav izbrala). Ampak spletna stran izbora za Miss sveta mi sporoča, da je do izbora le še dobra ura, mene pa resnično zanima, če mi bo tudi tokrat uspelo in bo katera od meni ljubih tudi končna zmagovalka. Pa poglejmo moj izbor "finalistk". Letos je bogat.
miss Ukrajine
miss Srbije
miss Rusije
miss Trinidada in Tobaga miss Kitajske miss Izraela miss Brazilije miss Ekvadorja miss Namibije miss Mehike miss Španije miss Češke
Čisto jasno mi je, da je tak razplet nemogoč, ker bo v finalu zagotovo več afriških predstavnic, nikakor pa ne bo šlo brez miss ZDA. Ampak pustimo se presenetit ... PS. 7 nenavadnih lastnosti Gliste Fashioniste se ustvarja ...

7 komentarjev:

  1. Uf.. Ukrajinka mi je pa zares lepa... :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ukrajinka je pa res najlepša in takoj za njo Srbija ... Pa mogoče še Mehika in Kitajska ...

    OdgovoriIzbriši
  3. Damned, si pa zadela dve od treh finalistk :P Čestitke ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Joj, jaz sem sicer stiskala pesti za Ukrajino in Srbijo ... ampak naj bo.

    @BG., ne samo dve od treh "na stopničkah" ... Polovica jih je bila v top 15 oz. kakor se že temu reče :D Drugo leto pa res začnem s pobiranjem stav :P

    OdgovoriIzbriši
  5. O matr (sorry), prešinlo me je, da imam čisto slovenceljske lastnosti, saj je šel tale izbor MS čisto mimo mene. To pa zato, ker nismo imeli slovenske predstavnice, ki mi pa sigurno spet ne bi bila všeč:).

    OdgovoriIzbriši
  6. Bonny, patriotizem je kul :D Drugače je pa Rusinja zmagala, da boš še malo na tekočem ...

    OdgovoriIzbriši
  7. To sem pa že nekje prebrala ja:).

    OdgovoriIzbriši