ponedeljek, 15. december 2008

Magičnih sedem

J. me je izbrala, da napišem sedem ... hm, morala sem it še enkrat pogledat, kaj pravzaprav moram napisat ... torej sedem resnic o sebi. Resnic? Vse, kar na tem blogu piše o meni, je resnica. Mogoče je ta resnica včasih prikazana iz drugačnega zornega kota, mogoče včasih nekoliko olepšana in subjektivna, a je moja resnica. Tako kot bo naslednjih sedem:
  1. Lahko pojem ogromne količine določene hrane, kot so na primer razne sladkarije, kalamari, kaneloni, tatarski biftek, minutarji (grem stavit, da nihče ne ve, kaj je to :) češnje in pršut. Pojem toliko, da mi je slabo še cel dan. Stvari so šle v tolikšne razsežnosti, da se o meni širijo legende. Na primer zgodba o tem, kako so nekoč starši mojega BF odšli na smučanje in doma v kuhinji pustili pršut. Cel pršut. Ko so se čez tri dni vrnili, je od pršuta ostala skoraj samo še kost. Ah ja, Glista je bila na počitnicah! (Priznam, tri dni sem živela od pršuta :P)
  2. Nastopam iz ozadja - to je moja vloga. Nikoli nisem izstopala, ko ni bilo potrebno, a znam presenetiti. Ko večina že pozabi name, zablestim in pobiram medalje. Nisem perfekcionist, daleč od tega, vem pa, kaj moram storiti, da uspem.
  3. Na FB sem obsedena z igro Geo Challenge. In to samo zato, ker me en izmed prijateljev konstantno premaguje. Ne prenesem, da je kdo pred mano - a to pomeni, da sem tekmovalna? Igram se lahko 3 ure skupaj, dokler ga ne premagam in nato igro toliko časa pustim pri miru, dokler me spet kdo ne premaga.
  4. Sem resnično švoh. Ne vem, če se kdo spomni mojega jamranja zaradi bolečin v rokah, ko sem pomagala nositi ploščice v četrto nadstropje - jaz ga ne bom pozabila. Doma me kuža brez težave vleče v vse smeri, ker sem tako švoh. Sovražim, da ne morem odpret plastenke vode, ko sem žejna in kozarca višnjevega kompota, ko si zaželim višenj.
  5. Ko me nekdo/nekaj močno razburi, mi od jeze v oči stopijo solze. Čeprav zgleda, da jočem od žalosti, je to posledica jeze. Ljudje pa me čudno pogledujejo, ko si brišem solze, ker mi bus odpelje pred nosom ali me zmoči dež.
  6. Če bi se še enkrat rodila, bi si želela imeti posluh. In bi pela in pela in pela. Pojem kljub temu, le da me nihče noče (ne more :) poslušat. Če bi poleg posluha imela še prijeten in močan glas, bi si želela biti pevka. Prepričana sem, da bi obvladala, ker bi se znala vživeti.
  7. Začela sem s pisanjem še enega bloga, ki je od Gliste Fashioniste popolnoma ločen. Vabljeni k branju in širjenju obzorij: www.ifeelpsychology.com še v začetnih povojih.
To je bilo sedem resnic o meni. Ker se spodobi, da določim sedem novih blogerjev, ki bodo morali pisati o sebi, sem se odločila za (upam, da kdo ni bil že določen): kravico Katko, Bimmergirl (welcome back), Sovico Oko, Chiaro (akcija!), Nastazijo, Petro in Saro in Br4instorm. Same punce. Če krog kdaj ponovno pride do mene, obljubim, da določim sedem fantov :) Opominjam se, kaj vse je potrebno dodati na seznam na desni in obenem pozivam tudi punce, ki imajo zaklenjen blog, naj napišejo sedem resnic o sebi :)

18 komentarjev:

  1. 4. - Damn, jaz tudi. Pa sem mislia, da nisem več, ker na telovadbi dvigujem uteži (OK, tale lahke, samo jih pa), potem pa zadnjič pri med dvema ognjema tud žoge nisem mogla vreč čez polje. Imam občutek, da bom naslednjič med zadnjmi ždela na klopi, ko se bodo formirale ekipe:P ...

    Sedemko sem šla pa jasno takoj pogledat, pa nič ne zastopim:P.

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj, a se lahko delam, da nisem vidla, da sem na seznamu. :)

    Novi blog je ufff ... ::))

    OdgovoriIzbriši
  3. Wau! Sem tako navdušena nad tvojim drugim blogom, da sem pozabila kaj sem hotela povedat :P

    OdgovoriIzbriši
  4. Oh, jaz vedno pravim, da blogerji NE lažemo :) - vsaj na blogu ne...

    OdgovoriIzbriši
  5. Fino takole v dopoldanskih urah prebirat resnice ;) Morda kdaj naletim na temo 7 grehov :D

    OdgovoriIzbriši
  6. @BG, a res al kaj? Sem pa mislila, da sm edina, ki bolj pogosto jočem od jeze kot od žalosti ...

    @B., pol me pa mize ne bodo vidle :P

    @K., hahaha, u wish :D vsak dan te bom opominjala, dokler ne napišeš ... :)

    @ST, Iiiii!! Zdaj se pa lahko lotiš pisat o magičnih sedem :P

    @V., LOL, vsaj na blogu ne, to pa res :D

    @UrosG, hahaha, če bom kdaj pisala o 7 grehih, boš ti definitivno en od "izbranih", ki bo nadaljeval verigo :P

    OdgovoriIzbriši
  7. Uuuuu, 7 grehov bi blo zanimivo brat, hehe. Pisat pa ne glih :P

    OdgovoriIzbriši
  8. PS: res res, prej me jeza spravi v jok kot žalost :)

    OdgovoriIzbriši
  9. uuu kako mi je ušeč da si me poimenovala j.

    :D

    OdgovoriIzbriši
  10. 1 pri meni ravnokar poteka :D

    p.s.: a bi že povedala, kaj so tiste minutarske zadeve? :D
    (sliš se mi kot kaka vrsta polža :D)

    OdgovoriIzbriši
  11. Žal tudi sama velikokrat pojem hladilnik in pol, pa kljub temu je še nekje prostor za kos torte. Se to tudi opazi!

    OdgovoriIzbriši
  12. @BG, ti boš druga ne seznamu sedmih grehov :P

    @J., nisem se mogla odločit, ali bi napisala Janja ali Jancek, pa sem ostala na varnem - J. it is :D

    @Bu., težko razložim. Kot neki cmoki, ki se sicer kuhajo minutko, pripravljajo pa bistveno dlje. Potem pa z marmelado ješ. Ko se naučim jih pripravit, te povabim na pokušnjo :)

    @Nef., jaaaa, še posebej slaščicam se je težko upirat ...

    OdgovoriIzbriši
  13. Ooooo, nekdo, ki ve, kaj so minutarji! Welcome, my friend :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Dejta sam govort in nam delat skomine, Barbara in Glista! Šššc za šporget:P!

    OdgovoriIzbriši
  15. Moje kuharske veščine ne dosegajo tega. Mogoče naju pa obe Barbara povabi? :)

    OdgovoriIzbriši