sreda, 24. december 2008

Ena luštna stvar ...

... se najde tukaj. Mr. Picassohead nam omogoča, da s pomočjo vnaprej pripravljenih delov sestavimo kubistični portret. Moj izgleda takole:
Priznam, da je videt, da sem se skozi Picassov muzej prehitro sprehodila. In da mi manjka talenta :) Grem nazaj trenirat in čakat na linke do vaših portretov v komentarjih ...

3 komentarji:

  1. Aveš, da sem se včeraj cel večer trudila s temle pa mi niti približno ni uspelo skracat nič briljantnega, tako da svojega linka ne - bom - obja - vi - la! :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaz ne bom nikol Pikaso:P:
    http://www.mrpicassohead.com/canvas.html

    OdgovoriIzbriši
  3. @V., a hočeš reč, da bi blo tudi zame boljše, če ne bi objavila tega zmazka? :)

    @B., ti si vsaj avtoportret nardila :D

    Je pa hecno, ker si človek misli: "Ah, to bi pa vsak znal spackat!", pol pa poskusiš, pa kr nč pametnega ne rata :)

    OdgovoriIzbriši